connec ønsker at sikre, at alle brugere får gode oplevelser med Befriender.
Et vigtigt element i den sammenhæng er at sikre involvering, indflydelse og hurtig adgang til support.
connec har derfor etableret en enkel og effektiv måde at indsende forbedringsforslag, rapportere om fejl og uhensigtsmæssigheder samt orientere sig i kendte uhensigtsmæssigheder, genveje og work arounds (FAQ)
Hvis du oplever problemer med at bruge Befriender, anbefaler vi, at du først prøver at læse i vores FAQ og tjekke, hvorvidt det giver mulighed for at løse problemet.
Du er også velkommen til at kontakte os på telefon 93 40 30 14 eller på mail: support@connec.dk
IT-problemer der ikke kan løses via FAQ
connec ønsker at give den bedste personlig support til brugen af Befriender.
Hvis ovenstående ikke løser problemet, vil vi bede dig installere “Team Viewer”, der giver os mulighed for at følge og fejlsøge, hvad der sker på din maskine.
Er du Mac-bruger så klik her for at downloade programmet
Er du Windows-bruger så klik her for at downloade programmet
Når du har installeret programmet, skal du blot sende dit ID og kodeord til info@connec.dk – Så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du kan læse mere om Team Viewer her: https://www.teamviewer.com/da/